Träning

PUBLICERAT: 2010-04-28 | TID: 20:26:37 | KATEGORI: Allmänt
Gu så duktig jag blivit nu, tränar och äter nyttigt :D
Vi har ett gym i källaren i huset brevid som man kan boka, och man är där helt själv. vilket jag tycker är skönt.
Idag gick jag en morgonpromenad i 30 min innan frukosten.
Till frukost blev det en fruksmoothie och nyttig macka.
senare på kvällen tog jag med mamma ner i gymmet. Körde hårt idag :D Känner verkligen skillnad, blivit mycket starkare än för 2 veckor sen :D

Tagit en smoothie nu på kvällen också.
hade i Lätt yoghurt, apelsinjuice, kiwi, päron, melon och frysta jordgubbar :D
gott gott :D

Imorrn har jag bokat gymmet igen kl 8-10 :D




Kommentarer
Postat av: Ändii

Du har blivit så duktig skruttis :D <3<3

2010-05-01 @ 22:27:56
Postat av: Ändii

Du har blivit så duktig skruttet :D I miss you <3<3

2010-05-01 @ 22:30:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0