Alla Hjärtansdag middag

PUBLICERAT: 2011-02-13 | TID: 20:49:18 | KATEGORI: Allmänt
Ändi och jag hade lite tidig alla hjärtans dag middagsmys idag.
Jag lagade 3 rätters till han :D
Mysigt :D

hade Asiatiskt tema på min middag.


Jag lagade:


Förrätt: Misosoppa och krispiga vårrullar.

Första gången jag provade att göra egna vårrullar, dom vart väldigt lyckade, jätte gott. ska verkligen görat flera gånger.





Varmrätt:

Kyckling yakitorispett med ris och grönsaker







Efterrätt:


Plättar med litchisorbe och frukt.

Gjorde litchisorben själv. frisk och god :D






Ha en trevlig alla hjärtans dag allihop :D

xxx Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va duktig du är, Jag är stolt över dej. Kram/ Mamma

2011-02-14 @ 11:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0